תחרות צילום או קמפיין? - חשיפה: בלוג הצילום של הארץ - הארץ

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

תחרות צילום או קמפיין?

לכתבה
התמונה שלא זכתה בתחרות - דינה אלפסי

תמונות הפוכות, הרבה צבע ותמונות שנבחרו כדי להראות את האיכויות של המצלמה. תחרות הצילום העולמית של אפל היא סוג של קמפיין, אך באוסף התמונות יש גם זוכה ישראלית

8תגובות

תחרויות צילום הנתמכות על ידי תאגידי ענק הן עניין מבורך בסך הכל. עם זאת, כשבחירת התמונות נעשית באופן ברור וגס כדי לשרת את המוצר, הערך האמנותי נעלם ונשאר רק קמפיין שיווקי המוגדר לכל היותר כ"פעילות תוכן".

התמונה של דינה אלפסי שהציגה בעבר בבלוג זה זכתה בתחרות של אפל. התמונה הנבחרת אינה מהמוצלחות ביצירותיה, לטעמי, אך תוצג על גבי שלטי חוצות ברחבי העולם ובחנויות של החברה. תמונה אחרת, מוצלחת בהרבה, לא זכתה בתחרות. אגב, השופטים לא נמנעו מלהזכיר בנימוקיהם את האפשרויות של מצלמת האייפון החדש.

ד
ג
ד
ד
ד
ד
ד
ד
ג

עשו לנו לייק בפייסבוק וקבלו את כל סדרות הצילום ישירות לפיד שלכם


על הבלוג: דניאל צ'צ'יק - עובד ב"הארץ" משנת 2003, מצלם עבור מוספי גלריה וסוף השבוע. יזם ועורך בלוג הצילום של "הארץ". עבודותיו הוצגו במיטב המוזיאונים בארץ וגם במספר תערוכות וירידים בחו"ל. danieltchetchik.com
חומרים ניתן לשלוח ל: danielt@haaretz.co.il עבודות ב-2500 פיקסלים רוחב וטקסט קצר

פוסטים קודמים בבלוג הצילום

*#


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות