תחרות צילום או קמפיין?

תמונות הפוכות, הרבה צבע ותמונות שנבחרו כדי להראות את האיכויות של המצלמה. תחרות הצילום העולמית של אפל היא סוג של קמפיין, אך באוסף התמונות יש גם זוכה ישראלית

ד
התמונה שלא זכתה בתחרות - דינה אלפסי

תחרויות צילום הנתמכות על ידי תאגידי ענק הן עניין מבורך בסך הכל. עם זאת, כשבחירת התמונות נעשית באופן ברור וגס כדי לשרת את המוצר, הערך האמנותי נעלם ונשאר רק קמפיין שיווקי המוגדר לכל היותר כ"פעילות תוכן".

התמונה של דינה אלפסי שהציגה בעבר בבלוג זה זכתה בתחרות של אפל. התמונה הנבחרת אינה מהמוצלחות ביצירותיה, לטעמי, אך תוצג על גבי שלטי חוצות ברחבי העולם ובחנויות של החברה. תמונה אחרת, מוצלחת בהרבה, לא זכתה בתחרות. אגב, השופטים לא נמנעו מלהזכיר בנימוקיהם את האפשרויות של מצלמת האייפון החדש.

ד
התמונה שלא זכתה בתחרות - דינה אלפסי
ג
צילום של רוברט גלסר (גרמניה) Robert Glaser
ד
צילום של אלכס גיאנג׳
ד
צילום של לייאדי דרמאן LieAdi-Darmawan
ד
צילום של ניקיטה ירוש בלארוס Nikita Yarosh
ד
צילום של אנדרו גריסולד ארה״ב Andrew Griswold
ד
Elizabeth Scarrott (US) צילום של אליזבת סקארוט - ארה״ב
ד
צילום של דינה אלפסי - ישראל
ג
Bernard-Antolin צילום של

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ