טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

איך הפך "ליווי התפתחותי" ללהיט החם בשוק העבודה

למה החליטה אגודת קלינאי התקשורת לצאת בקמפיין "בלי תעודה, לא תודה?" כי השוק מוצף במטפלים, שעבור 8,000-20,000 שקל מקבלים תעודה מבעל שיטה שאיש לא מכיר בה, אבל מאבחנים בכיף את הילדים שלכם

תגובות
תמונת אילוסטרציה- קלינאית תקשורת משחקת עם ילד
לימור אדרי

פתאום קם אדם בוקר וממציא לו שיטה. מי מכיר בה? אף אחד. לא משרד הבריאות או משרד החינוך או כל סוג של ממסד אחר, אבל זה ממש לא חשוב. העיקר שממציא השיטה, לפעמים אוטודידקט, לפעמים מורה לפלדנקרייז או לכל תחום אלטרנטיבי אחר, מכירים בה. הוא או היא פותחים מכללה, או מרכז, ומתחילים להציע "לימודי ליווי התפתחותי לתינוקות או ילדים קטנים". הזמן חולף, נשים מכל רחבי הארץ, כן כן, אלה תמיד נשים – מגיעות למכללה לרכוש מקצוע. פעם האופנה היתה קדרות, אחר כך אימון, היום הן לומדות "ליווי התפתחותי".



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות