רן בר זיק - צרובה
רן בר-זיק

כשאתם מתקשרים למוקד שירות לקוחות כלשהו, לא מעט פעמים אתם שומעים את המשפט: "חלק מהשיחות מוקלטות למען שיפור וייעול השירות". כמו שתהה הולדן קולפילד ב"התפסן בשדה השיפון", האם תהיתם אי פעם לאן ההקלטות האלה הולכות? בניגוד לתהיה של קולפילד, לגבי ההקלטות יש לי תשובה - לפחות במקרה של חברת בזק, הקלטות השיחות הלכו לשרת לא מאובטח שהיה נגיש לכל אדם שיש לו דפדפן. לדברי החברה מדובר היה בפירצה בשרת של ספק חיצוני. הספק טיפל בפירצה לאחר הדיווח של "הארץ".

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ