Gravity: הרמקול ה"מרחף" של מייזו

ענקית הטכנולוגיה הסינית פתחה בקמפיין אינדיגוגו שמוכיח שגם היא יכול להציג קו עיצובי ייחודי

עודד ירון
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
עודד ירון

חברת מייזו הסינית התפרסמה בישראל בשנים האחרונות בזכות הסמארטפונים שלה, שחלקם לפחות שאבו השראה ממכשירי אפל. הגאדג'ט החדש של החברה מתבלט בזכות עצמו ובעיקר בזכות העיצוב.

החברה הענקית פתחה השבוע בקמפיין אינדיגוגו לרמקול אלחוטי ששמו Gravity, שעוצב בידי קושו טסובוי. הרמקול מאפשר הזרמת מוזיקה מהטלפון משירותי מוזיקה שונים, באמצעות בלוטות או wifi (או בחיבורי חוטי), ויש לו גם אפליקציה משלו. מבחינת הסאונד, הרמקול מציע עוצמה מרבית של 20 ואט וטווח של 70 הרץ עד 20 קילו הרץ.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ