Gravity: הרמקול ה"מרחף" של מייזו

ענקית הטכנולוגיה הסינית פתחה בקמפיין אינדיגוגו שמוכיח שגם היא יכול להציג קו עיצובי ייחודי

עודד ירון
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
עודד ירון

חברת מייזו הסינית התפרסמה בישראל בשנים האחרונות בזכות הסמארטפונים שלה, שחלקם לפחות שאבו השראה ממכשירי אפל. הגאדג'ט החדש של החברה מתבלט בזכות עצמו ובעיקר בזכות העיצוב.

החברה הענקית פתחה השבוע בקמפיין אינדיגוגו לרמקול אלחוטי ששמו Gravity, שעוצב בידי קושו טסובוי. הרמקול מאפשר הזרמת מוזיקה מהטלפון משירותי מוזיקה שונים, באמצעות בלוטות או wifi (או בחיבורי חוטי), ויש לו גם אפליקציה משלו. מבחינת הסאונד, הרמקול מציע עוצמה מרבית של 20 ואט וטווח של 70 הרץ עד 20 קילו הרץ.

תגובות