גד גניר
גד גניר
גד גניר
גד גניר

ישנן דרכים רבות שבהן יצרניות סלולר מסוגלות לעצבן את המשתמשים והלקוחות הפוטנציאליים שלהן. לפעמים זהו תמחור מוגזם, לפעמים ויתור על פיצ'רים ספציפיים ואהודים ולפעמים הן סתם לא מחדשות, או שלא עונות על הציפיות שפיתחו הלקוחות הקבועים. הסטארט-אפ הסיני OnePlus עורר עניין רב, מאחר שהציע מכשירים חזקים במחירים נמוכים יחסית, אבל גם הגדיר מחדש את הדרכים שבהן יכולה יצרנית סלולר להרגיז את הלקוחות שלה. הדבר בא לידי ביטוי בשני קמפיינים שנראו כמו פרובוקציות, ובמערכת ההזמנות הידועה לשמצה, שהפכה את הזמנת המכשיר לאתגר לא פשוט בשביל קונים מזדמנים.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ