גד גניר
גד גניר

סמסונג מנסה זה כמה שנים לשלב טכנולוגיות ניטור בריאות וכושר במכשירים שלה. הסיבה, אם מישהו תהה, היא כסף. שוק החפיצים הספורטיביים מגלגל מיליארדי דולרים בשנה (צפי של 25 מיליארד דולר בשנת 2019) אך נשלט עדיין על ידי מותגים כמו "פיטביט" ו"גרמין". סמסונג רוצה לדחוק את היצרניות האלו הצדה ולהפוך ליצרנית בעלת שם גם בחדרי הכושר ומסלולי הריצה. איך היא עושה זאת? על ידי השקה של מכשירים חדשים כמו Gear Fit 2 (עליו אספר לכם בקרוב) ו-Gear IconX, אוזניות בתצורת Truly Wireles, אותן היא מייעדת בעיקר לפעילות גופנית.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ