"הביקורות מהללות את האייפון X": האם הביטחון המפורסם של אפל נסדק?

בצעד מאוד לא אופייני, אפל שלחה לעיתונאים סיכום עמוס ציטוטים נלהבים על מכשיר הדגל החדש; זאת אחרי שהעדיפה יוטיוברים על פני כלי תקשורת מרכזיים במשלוח המכשירים

עודד ירון
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
עודד ירון

לאורך שנים רבות אפל השקיעה לא מעט מאמצים כדי להיראות כמי שלא מתאמצת כלל. לצד החשאיות הקנאית החברה טיפחה את התדמית של חברה בטוחה בעצמה - כזאת שיודעת יותר טוב מהמשתמשים מה טוב בשבילם, ונותנת לעיתונאים לרדוף אחריה. 

הביטחון העצמי הזה היה אופייני במיוחד לתקופתו של מנכ"ל ומייסד החברה סטיב ג'ובס שמת ב-2011,  ומאז העניינים השתנו קצת. אפל ממשיכה אמנם להפגין ביטחון עצמי ("אומץ" - כדברי פיל שילר שהציג את האייפון 7 חסר החיבור לאוזניות), ולהשפיע (גם מכשירי הפיקסל 2 של גוגל ויתרו על החיבור לאחרונה). אבל לפעמים נראה שמשהו באדישות היהירה של החברה נסדק, וההתנהלות סביב השקת האייפון X שוב מביאה דוגמה קטנה לשינוי שעבר עליה.

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ