גד גניר
גד גניר

הרבה לפני שחברות כמו אפל וסמסונג החליטו להכנס לשוק הזה, אוזניות Truly Wireless כיכבו בעיקר בפרויקטים של מימון המונים. אחד מאותם פרויקטים הוא של חברה בשם בראגי, סטארטאפ גרמני שהוקם בשנת 2013 מתוך כוונה להציג לעולם את הדור הבא של מחשוב לביש, בדמות אוזניות חכמות עם מעקב פעילות וסייען אישי.

הפרויקט, שמטרתו הראשונית היתה לגייס כ-260,000 דולר, הצליח בתוך קצת פחות מחודשיים לזכות באמונם של 15,998 תומכים שהשקיעו סכום כולל של כ-3.3 מיליון דולר. התוצר של הפרויקט הזה היה "The Dash", אוזניות ספורט מתקדמות עם סייען קולי, שליטה באמצעות מגע ותנועות ראש, חיישנים כמו מד תאוצה ומד דופק, ואפילו יכולת לתפקד באופן אוטונומי, ללא סמארטפון. עוד לפני שהיחידות הראשונות הגיעו אל התומכים שהשקיעו בהן, זכתה החברה בינואר 2015 בפרס החדשנות בכנס CES של אותה שנה.

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ