גד גניר
גד גניר
גד גניר
גד גניר

קמפיינים של סמארטפונים חדשים הם חגיגת קלישאות וסופרלטיבים מופרכים, לא פחות מקמפיינים לרכבים חדשים או מעדני חלב. מסיבה זו, אני לא רואה בדר"כ סיבה לבדוק אם המכשירים אכן עומדים בסופרלטיבים האלו. ועדיין, פה ושם יש יוצאים מן הכלל שלא ניתן להתעלם מהם. סדרה A החדשה של סמסונג היא דוגמה לכך, מכמה סיבות. הראשונה היא טכנית - סמסונג שפכה ככל הנראה כמויות אדירות של כסף כדי לשים את גיא זוארץ, נטע אלחמיסטר ויוסי בניון בהמון הפסקות פרסומות ושלטי חוצות. סיבה נוספת היא העובדה שמדובר במיחזור של הקמפיין משנה שעברה לדגמים הקודמים של אותה סדרה. מה שלא נקלט בשנה שעברה, או שנקלט והספיק להתנדף, יחזור אליכם השנה בוודאות.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ