+Galaxy A8: הרבה יותר ממה שאתם צריכים לשלם
בדרך כלל המטרה בביקורות סמארטפונים היא להתעלם מקפיינים מפוצצים ומלאי הייפ, אבל הפעם סמסונג הביאו את זה על עצמם; לא פלא שהמכשיר החדש שלהם מתקשה לעמוד בהצהרות
קמפיינים של סמארטפונים חדשים הם חגיגת קלישאות וסופרלטיבים מופרכים, לא פחות מקמפיינים לרכבים חדשים או מעדני חלב. מסיבה זו, אני לא רואה בדר"כ סיבה לבדוק אם המכשירים אכן עומדים בסופרלטיבים האלו. ועדיין, פה ושם יש יוצאים מן הכלל שלא ניתן להתעלם מהם. סדרה A החדשה של סמסונג היא דוגמה לכך, מכמה סיבות. הראשונה היא טכנית - סמסונג שפכה ככל הנראה כמויות אדירות של כסף כדי לשים את גיא זוארץ, נטע אלחמיסטר ויוסי בניון בהמון הפסקות פרסומות ושלטי חוצות. סיבה נוספת היא העובדה שמדובר במיחזור של הקמפיין משנה שעברה לדגמים הקודמים של אותה סדרה. מה שלא נקלט בשנה שעברה, או שנקלט והספיק להתנדף, יחזור אליכם השנה בוודאות.