שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
גד גניר
גד גניר

באמצע העשור הקודם גרמין היתה בבעיה. היא עדיין הרוויחה יפה ממכירת מכשירי GPS לכלי רכב, אך כניסתם של סמארטפונים והמעבר לניווט באמצעותם הביא את החברה האמריקנית להבנה שעליה למצוא מנועי צמיחה חדשים. לאור הניסיון שצברה עם מכשירי ניווט, טבעי היה שתכנס לתחום המחשוב הלביש למעקב אחר פעילות. לצד שעוני ספורט מתוחכמים ומקצועיים, החלה גרמין להציע צמידי פעילות. מה ההבדל? בתיאוריה, מה שמפריד בין שני סוגי המוצרים הוא קהל היעד - שעוני ספורט מיועדים לספורטאים רציניים שמתאמנים באופן קבוע, בעוד צמידי פעילות מיועדים יותר עבור מי שמעוניין לדעת כמה צעדים עשה באותו יום ואם זה מצדיק הזמנה של המבורגר 300 גרם בערב.

תגיות:

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ