עודד ירון
עודד ירון

אמזון מפתחת גאדג'ט לביש, נשלט בקול, שאמור לזהות רגשות, כך דיווחה סוכנות הידיעות בלומברג. על פי מסמכים פנימיים של החברה, אמזון מגדירה את המכשיר כמוצר בריאות, שנועד לעבוד בשיתוף עם אפליקציה לסמארטפון.

המכשיר מתוכנן כצמיד שצויד במיקרופונים ובתוכנה שאמורה לפענח את מצבו הרגשי של המשתמש או המשתמשת על בסיס שינויים בקול שלהם. לדברי אדם שמכיר את התוכנית ועל פי מסמכים שהגיעו לידי הסוכנות, לאחר תקופת לימוד מסוימת הטכנולוגיה אמורה להיות מסוגלת להשיא עצות שישפרו את התקשורת עם אנשים אחרים.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ