איך הפך הנוקיה 7.1 לרלוונטי פתאום? בזכות איחור אופנתי של כתבנו

ענקית הטכנולוגיה הפינית אמנם שחררה את הדגם החדש שלה לפני יותר מחצי שנה, אך בזמן שגד גניר התעכב, המכשיר הפך להרבה יותר אטרקטיבי בזכות ירידה משמעותית במחיר

גד גניר
גד גניר
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
גד גניר
גד גניר

מפעם לפעם, בכירי חברות טכנולוגיה נתפסים ברגעים של כנות ומודים בטעויות שעשו. ב-HMD Global, מחזיקת המותג נוקיה, הודו לפני מספר שבועות שטעו בכל הקשור לאסטרטגיית השמות שניתנו לדגמי הסמארטפונים שלהם. לא מדובר בקלישאה כמו המועמד בראיון עבודה שטוען שהחסרון שלו הוא שהוא פרפקציוניסט. מה שנוקיה עשתה בקטלוג שלה ראוי להילמד בביה"ס ליצרניות סמארטפונים בקורס "איך לא מנהלים קטלוג מוצרים". בגלגולה החדש, דבקה החברה בהתחלה בשמות קצרצרים שכללו ספרות בלבד: נוקיה 6, נוקיה 2, נוקיה 5 וכו'. לאחר מכן הכל התחיל להסתבך כשנוקיה הוסיפה לחלק מהדגמים את הסיומת Plus, וזמן קצר לאחר מכן זנחה את הסיומת הזאת והוסיפה מספר אחרי נקודה עשרונית.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ