אחרי שקודמו הטריל את השוק, הפוקופון מתמודד עם "אתגר האלבום השני"

ה-POCO F2 Pro מציג לא מעט יתרונות נאים, אך תג המחיר שלו כבר לא מרים יותר מדי גבות; על אף מערך צילום לא רע וסוללה חזקה, עושה רושם שצפוי לו מאבק לא פשוט מול המתחרים

גד גניר
גד גניר
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
גד גניר
גד גניר

ברבעון האחרון של 2017 יצרניות הסלולר קבעו רף חדש. זה לא היה רף טכנולוגי או שימושי חלילה, כי אם רף צרכני: לראשונה פרצו אפל וסמסונג את מחסום ה-1,000 דולר בתמחור מכשירי הדגל שלהן באותה תקופה, וה-.

הפוקופון, המכשיר הראשון ממותג המשנה של שיאומי, קרא תיגר על הטרנד הזה עם תג מחיר של 300 דולר בלבד. הוא לא היה מושלם, ובמונחים טכנולוגיים קשה להגיד שהיה בר השוואה למכשירי הדגל של שתי החברות הנ"ל, אבל כמו מכשירים רבים של שיאומי, ואולי יותר מכולם, הציע יחס עלות-תמורה פנטסטי. למרות שנמכר יפה, ב-2019 לא יצא לשוק פוקופון חדש. השנה, המותג שהספיק להתנתק משיאומי ולהתחיל לתפקד כחטיבה נפרדת, עושה קאמבק עם כמה מכשירים, כשהחזק מביניהם, ה-POCO F2 Pro, עשה עלייה ארצה. האם יש לו את מה שנחוץ כדי לשחזר את הקסם של הדגם הקודם?

תגיות קשורות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ