רייזר החליטה לכבד אלפי הזמנות בקופון הנחה מזויף של 90%

קופון לא מאושר שנותר במערכת הפך ויראלי והכניס את יצרנית הציוד ההיקפי הפופולרית לבעיה; בעקבות הודעת המנכ"ל על כיבוד הקופון רבים הודיעו כי יבטלו את הזמנתם

עודד ירון
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
עודד ירון

חברת רייזר, יצרנית הציוד ההיקפי לגיימרים, מצאה את עצמה בבעיה בסוף השבוע. קופון הנחה של 90% הופץ בקרב אלפי גולשים, למרות שהוא לא אושר לשימוש ולמעשה נותר במערכת בטעות. רייזר ציינה כי על פי חוק היא רשאית לבטל את הקופון ולא לכבד אותו, אולם היא בחרה לכבד אותו בכל זאת.

"לפני כמה ימים, קופון שהציע 90% הנחה על מוצרי Razer בחנות UK Razerzone הפך ויראלי ואלפי הזמנות בוצעו תוך כמה שעות. הקופון הזה לא אושר ולא הותר לשימוש על ידי רייזר והוא נוצר על ידי חברת צד שלישי כדי לבדוק את עגלת הקניות שלנו (ונותר במערכת ללא ידיעתנו עד עכשיו). כשגילינו את זה, נאלצנו להשבית את האתר עד שהבנו מה קורה", כתב מנכ"ל החברה, מין ליאנג טן, בפרופיל שלו בפייסבוק.

הוא הוסיף כי החברה תכבד את ההזמנות, למרות שהדבר יסב להם ככל הנראה "הפסדים מטורפים". מין סייג כי במקרה של הזמנה של יותר מיחידה אחת של אותו מוצר הם יאפשרו ללקוחות לרכוש אחד מהמוצרים. כמו כן, הוא כתב כי בשל ההזמנות הרבות מוצרים רבים אזלו ועל כן האספקה עלולה לקחת זמן רב, ולהגיע לשבועות או אף חודשים במקרים מסוימים.

רייזר, שמאז ומתמיד היתה חברה אהודה בזכות מוצרי הגיימינג שלה, הרוויחה מהסיפור הרבה מאוד אהבה מהלקוחות שלה. חלק מהלקוחות מהם לא נותרו אדישים ורבים כתבו כי הם מבטלים את ההזמנה. אחרים השיבו למין בדרישה שלא יכבד את הקופונים.

"אני מרגיש די רע. קניתי עכשיו מקלדת ב-230 ליש"ט ב-50 ליש"ט כשדמי ההובלה לגרמניה כלולים", כתב משתמש ב-Reddit. בהודעה, שמין העלה לעמוד שלו בפייסבוק, הוא הוסיף מאוחר יותר כי ביטל את ההזמנה, והסביר שהוא לא יכול לשנוא את EA (שנבחרה לאחרונה לחברה הכי שנואה בארה"ב) "שדופקת אותנו כל הזמן ולדפוק את רייזר בעצמי, למרות שהם מכבדים את הלקוחות שלהם".

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ