LG נגד סמסונג: חשפה את ה-G Flex - סמארטפון עם מסך קעור

המכשיר החדש, שמגיע עם מסך 6 אינץ', יתמודד מול הסמסונג גלקסי Round אך ורק בשוק הדרום קוריאני

רויטרס
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
רויטרס

חברת LG חשפה הלילה (שני) לראשונה את ה-G Flex, סמארטפון בעל מסך קעור בניסיון להתמודד עם יריבתה המקומית סמסונג, שהציגה מכשיר דומה החודש.

מסכים גמישים ומעוגלים הפכו לשדה קרב חדש של יצרניות טלפונים, שמחפשות דרכים לשנות את השוק. סמארטפונים מעוגלים נוחים יותר לאחיזה מדגמים רגילים, אבל אנליסטים אומרים כי ההיעדר של  יכולות ייחודיות שאי אפשר לוותר עליהן, מעיב על הסיכויים לאימוץ נרחב של הטלפונים הללו. בנוסף, גם עלויות הייצור גבוהות יחסית.

הטלפונים של סמסונג ו-LG כאחד זמינים אך ורק בשוק הדרום קוריאני בשלב הראשון, שיסייע לבדוק אם יש התעניינות במכשיר.

LG G flexצילום: LG

סמסונג חשפה את Round, גרסה קעורה של הגלקסי Note מוקדם יותר החודש, שבו הקימור הוא מצד לצד. לעומת זאת, הקימור של ה-G Flex החדש של LG הוא לאורכו של מסך 6 האינץ' שלו. כדי לשמר את הצורה, גם הסוללה של המכשיר זכתה לצורה מעוקלת, וכך גם רכיבים נוספים.

החברה הבטיחה שהמסך יספק חוויית צפייה טובה יותר בווידיאו. אבל המסך מציע רק רזולוציה של 1280X720, פחות ממכשירים מקיימים שכבר מציעים Full HD. בנוסף הוא מצוייד במפרט שמזכיר את ה-G2 שהוציאה החברה: מעבד Snapdragon 800 מרובע-ליבה במהירות 2.26ג'יגה הרץ, זיכרון פנימי 2 ג'יגה RAM, מצלמה אחורית 13 מגה-פיקסל. הסוללה אף גדולה יותר מזה של ה-G2 והיא מציעה 3,500mAh.

סמסונג ואפל שולטות כמעט בכל שוק הסמארטפונים, בעוד ש-LG וחברות אחרות מסתפקות בשבריר מהשוק. החברה דיווחה על הפסד של כ-75 מיליון דולר בחטיבת הסלולר שלה, ברבעון השלישי בשל הוצאות על שיווק באוגוסט.

החברה מתכננת להגדיל את ההשקעה בשיווק ברבעון הנוכחי כדי להגדיל את המודעות למותג שלה בשוק מכשירי הפרימיום.

LG G flexצילום: LG

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ