מה ליצרנית מיצים מברזיל ולצמיד חכם?

חברת Do Bem הוציאה צמיד בריאות שמתחבר לסמארטפון ומבטיח לנטר את הדופק ומדדי בריאות נוספים. למה? תתפלאו אבל יש בזה לא מעט הגיון

עומר מילויצקי
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
עומר מילויצקי

חברת "Do Bem" הברזילאית הצטרפה לאחרונה לטרנד המחשוב הלביש כשהשיקה צמיד חכם שמנטר את פעילות הגוף. דיווח על עוד חברה שנכנסת לתחום החם הזה לא אמור להפתיע אף אחד, לפחות עד שמתברר שמדובר בחברה שתחום ההתמחות שלה הוא מיצים טבעיים.

כמו רבים אחרים בשוק הצמיד החדש מנטר מדדים פיזיים בזמן פעילות ספורטיבית ואפילו בזמן השינה ומעביר את הנתונים לאפליקציה ייעודית לסמארטפון. הצמיד החכם כולל מסך קטן המאפשר למשתמש לצפות בנתונים השונים המוצגים בהתאם למטרות האישיות שקבע לעצמו.

החברה, שנחשבת לפופולארית מאוד בברזיל התבססה על התובנה השיווקית שלקוחות רבים שלה כבר קונים את המיצים כאמצעי לשמירה על בריאות הגוף וכשילוב איכותי לתזונה היום יומית.

הצמיד של Do Bem

יחד עם זאת, מנהלי החברה הבינו, בשיתוף עם סוכנות הדיגיטל "Huge", שמקורה בארה"ב, שכדי להמשיך ולהוביל את השוק עליהם לספק ערך מוסף ולחדש את המעורבות הצרכנית עם מוצרי החברה, וכך נולד הרעיון לייצר גאדג'ט דיגיטלי שתואם לא רק את רוח התקופה (Mobility) אבל גם מחזק את ערכי הליבה של המותג כמובילת בריאות ואיכות חיים.

מה שמעניין לדעתי, היא העובדה שמדובר במותג שחוצה לגמרי את הקווים והופך מחברת מיצים לחברת טכנולוגיה לכל דבר. מה שמאפיין אסטרטגיה עסקית כזו היא ההבנה שהעולם משתנה בקצב מהיר, וכדי לעמוד בקצב ובתחרות שהוא מייצר, חברות ומותגים כיום חייבים לחשוב אחרת, חייבים ליצר עבור הלקוחות שלהם ערך מסוג חדש.

פורסם לראשונה ב-Redefine.co.il

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ