יש לך הודעה. מבובת הראווה

חנויות בבריטניה מתחילות להשתמש בבובות ראווה שיתקשרו ישירות עם האפליקציה של הלקוחות. גם כשהחנות סגורה

עומר מילויצקי
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
עומר מילויצקי

מותגי אופנה משקיעים משאבים רבים ביצירת חוויית לקוח אופטימלית בחנויות, בין אם בעיצוב, במוזיקה וכמובן, במוצרים עצמם. אחד ממוקדי המשיכה המרכזיים הן בובות הראווה אותן מלבישים במיטב התלבושות. בדרך כלל מדובר בסך הכל בקולב מעוצב לבגדים, אבל יוזמה חדשה בבריטניה מנסה להכניס לבובות הללו קצת יותר שכל.

שני מותגי אופנה גדולים במדינה עומדים לשלב בהן משדרי "VMbeacon" המאפשרים להעביר מידע ללקוחות הנמצאים ברדיוס של עד 50 מטר מהבובות. המידע יוזרם לאפליקציה הרשמית של הרשת, שכוללת קטלוג מוצרים, מידע על מבצעים ועוד. כלומר הלקוחות יצטרכו להוריד אותה מראש, אבל אם מדובר בלקוחות שחובבים את הרשת קיים סיכוי טוב שהם כבר עשו זאת.

הודעות ה-PUSH יציגו קישורים לעמודים המותאים למובייל, ויציגו את התלבושת המלאה, כמו גם קישורים לעמודי כל אחד מהמוצרים המרכיבים את התלבושת. מעמודים אלו הלקוחות יוכלו לבצע רכישה, לשתף עם חברים או לשמור למועד מאוחר יותר.

אחד היתרונות המשמעותיים של הטכנולוגיה הוא שהבובות ממשיכות לעבוד בשביל החנות גם כשהיא סגורה. כשהן מזהות עוברים ושבים שאצלם מותקנת האפליקציה, הן שולחות להם הודעת פוש עם מידע על המוצרים.

יתרון נוסף הוא פוטנציאל ההעמקה של הקשר עם הלקוחות דרך האפליקציה. למשל, הצעת מוצרים משלימים לאלו שעל הבובות, עידוד רישום לניוזלטר, הצטרפות למועדון הלקוחות של המותג, רכישת קופונים ישירות דרך האפליקציה, עידוד שיתוף בערוצי המדיה החברתית ועוד…הכל תלוי כמובן במידת היצירתיות של מותג האופנה וביכולת שלו להעמיק את הקשר שנוצר עם הלקוחות דרך האפליקציה, כשהטכנולוגיה האלחוטית היא הטריגר.

התפרסם לראשונה ב-redefine.co.il

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ