Pebble שוב כובשת את קיקסטארטר: מיליון דולר בפחות משעה

החברה שהקמפיין הקודם שלה עבר את קו עשרה מיליון הדולר, הצליחה לגייס יותר משמונה מיליון דולר ל-Pebble Time החדש שלה בתוך פחות מיממה

עודד ירון
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
Pebble Watchצילום: יח"צ

חברת Pebble זכתה לאחת ההצלחות הגדולות של עולם מימון ההמונים כשהשעון החכם הראשון שלה הצליח לצבור יותר מעשרה מיליון דולר בקמפיין קיקסטארטר. כעת נראה שהיא מצליחה לחזור על ההצלחה שוב עם השעון החדש שלה, Pebble Time. 

גם הפעם החברה שברה שיא במהירות המימון כשהצליחה לגייס מיליון דולר בתוך 49 דקות, פי שניים מסכום המטרה. היום (רביעי) הקמפיין כבר חצה את קו 8.5 מיליון הדולר, שהגיעו מיותר מ-40 אלף תומכים. 

פבל הקדימה את הקמפיין בשעון עצר שהציבה באתרה בסוף השבוע האחרון. הספירה הסתיימה אתמול ב-17:00, אז הכריזה החברה על קמפיין הקיקסטארטר החדש, שהוכתר כאמור בהצלחה עוד לפני שהסתיימה השעה הראשונה.

קצב הגיוס המרשים של Pebble שם אותה בנתיב לשבירת השיא הנוכחי של קיקסטארטר  - המקרר הנייד Coolest.

כמו קודמיו, גם Pebble Time מתחבר לאייפון ואייפד או למכשירי אנדרואיד. הוא מצויד במסך e-Paper, אבל לראשונה מדובר במסך צבעוני. המסך ישמר את היתרון המשמעותי של השעון ביחס למתחריו שמשקיעים במסכים בוהקים ויפים יותר, אך זוללי אנרגיה. לדברי החברה, הסוללה אמורה להספיק לכמה ימים ועשויה להגיע אף לשבוע שלם. זאת, בעוד ששעונים אחרים מסתפקים ביממה. 

חידוש משמעותי נוסף הוא האפשרות להכתיב הודעות או תזכורות ישירות לשעון. במכשירי אנדרואיד, האפשרות תואמת לרוב האפליקציות המרכזיות כמו SMS, הנגאאוטס, Gmail ווואטסאפ, אך ב-iOS היכולת מוגבלת ל-Gmail בשלב זה.

מבחינת העיצוב, בפבל מספרים שהשעון החדש דק בכ-20%, והוא מגיע בשלושה צבעים: שחור, לבן ואדום. בחברה מציינים כי המכשיר תואם לכל 6,500 האפליקציות שיצאו לשעונים הקודמים של החברה.

Pebble Time

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ