G-RO מתרחבים: יוצאים עם מימון המונים לתרמילים ומזוודות חדשים

אחרי קמפיין ראשון מוצלח שגייס מעל 3 מיליון דולר, הפעם מציג הצוות ארבעה דגמים חדשים שכוללים מזוודות משודרגות ותיקי עבודה ליומיום

ניב ליליאן - צרובה
ניב ליליאן
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
קולקציית התיקים של G-ro
ניב ליליאן - צרובה
ניב ליליאן

לפני שנתיים הצליחה חברת Travel-Light לגייס יותר מ-3 מיליון דולר ממאמצים מוקדמים בקמפיין הראשון שלה למזוודת G-RO. ועכשיו חוזרים המייסדים, נטע שלגי הישראלי וקן הרץ האמריקאי עם קמפיין חדש - והפעם הם לא מסתפקים במזוודות חדשות אלא שמים את הדגש על תיקים שילוו אתכם יום יום לעבודה.

G-RO המקורית היתה מזוודת Carry On שייחודה היה במספר אופנים - גלגלים שפותחו בחברה שסיפקו יכולת עבירות יוצאת דופן ותוספת של אלקטרוניקה שימושית כמו סוללה חיצונית חזקה שיושבת בתוך המזוודה, ושמאפשרת לטעון גם את הסמארטפון וגם את המחשב הנייד בלי לחפש שקעים בשדה התעופה. בנוסף, המזוודה הכילה יחידת איתור עם אפליקציה תואמת, שמנהלת הכל.

עכשיו G-RO ושלגי מרחיבים את התפיסה שלהם לארבעה מוצרים חדשים: מזוודת צ'ימידן גדולה בשם Check In (כשמה כן היא - מיועדת לשליחה בבטן המטוס); ה-Office, שדומה ל-G-RO המקורי אבל אמורה לשמש גם כתיק עבודה משרדי ויומיומי; ושני תרמילים: ה-Duo וה-Solo.

ה-Check In הוא למעשה גירסה מגודלת של ה-G-RO המקורית, עם 97 ליטרים של אחסון במצב מורחב ו-86 ליטרים במצב סגור. היא מאפשרת עם חלוקה פנימית של תאי רשת וארבעה תאים חיצוניים, בנוסף לתא חיצוני לנעליים. המחיר לתומכים - 280 דולר במקום 500 דולר (מחיר סופי לצרכן). עם זאת, המוצרים האחרים הם אלה שמעוררים את עיקר העניין.

משרד על גלגלים

ה-Office היא מזוודת עבודה לאנשים שעובדים במקום מרוחק ונועד ליום-יום. עם זאת, היא מתאימה גם למי שצריך לארוז בגדים כי הוא מבלה לילה מחוץ לבית, או סתם צריך לקחת בגדים לחדר כושר או לריצה אחרי העבודה, בלי להזדקק לעוד תיק או שקית (כולל נעליים!).

מדובר בגירסה רבועה ודחוסה יותר של ה-G-RO, עם גלגלים קטנים יותר מהמקור (16 ס"מ קוטר במקום 22 ס"מ), אבל שלגי טוען שהם עדיין הגדולים ביותר בקטגוריה. חציו של האופיס עשוי מצדפה של פוליקרבונט, וחלקו העליון מניילון בליסטי שמשמש גם את ה-G-RO המקורי, וכולל את העיצוב המקורי החכם כולל הבטן המעוגלת וידית הנשיאה הטלסקופית. הוא בנוי מתא אחסון מרכזי גדול כולל רצועות דחיסה, תא למחשב נייד, תא למסמכים וקלסרים, ועוד תא ארגונית לסמארטפון, עטים ושאר פיצ'יפקעס, בנוסף לשני תאים קדמיים וכיסי רשת צדדיים לבקבוקים ולמטריה.

בתא של הארגונית יושב גם אמצעי האיתור של התיק. בדור הזה, G-RO החליפו את המאתר המקורי של Logloc בכרטיסי האיתור האלגנטיים של tile, שנמצאים בכל המוצרים. כאן אין מערכת כבלים פנימית, אבל יש חור ייעודי להעברת כבל טעינה לסוללה החיצונית שתוכלו לזרוק בתיק (הפעם זו סוללת 10,000 מיליאמפר). המחיר? 270 דולר כרגע בקמפיין.

שניים תרמילים עם אחסון גדול

G-RO כאמור, מרחיבה את הקו שלה עם שני תרמילים מסקרנים שנראים טוב. הסולו הוא תרמיל קטן יחסית ליומיום, אבל עם כמה טוויסטים מעניינים: תא נסתר, שקע USB חיצוני לטעינה מוגן בפני גשם, תאי גישה מהירה, תא לבקבוק (שנמצא דווקא בתוך התיק ולא מחוצה לו), דפדפת מסמכים ותא מרופד לאחסון מחשב נייד עד 13 אינץ' עם רוכסן צד לשליפה מהירה (סך הכל ספרנו חמישה תאים) ורצועה רוחבית שמאפשרת להשחיל אותו על ידית נשלפת של טרולי. מחירו עומד על 120 דולר, קצת גבוה לטעמנו עבור תרמיל שכזה.

הדואו הוא התרמיל גב הגדול יותר של החברה, עם יכולת להתרחב מ-15 ליטר במצב סגור וצר ל-32 ליטר במצב פתוח (אם רוצים להשתמש בו כתיק לנסיעה קצרה). הוא כולל כיס רשת בצד לבקבוקים, תא נסתר בגב, ומחולק על ידי רצועות דחיסה. יש לו מערכת גב שנראית מרשימה, שתי ידיות נשיאה, וכמו אחיו הקטן גם רצועה רוחבית שמאפשרת להשחיל אותו על ידית של טרולי לנשיאה קלה בשדה התעופה. יש לו שרוול פנימי שמאפשר אחסון מחשב נייד עד 15 אינץ', וכיס לטאבלט עם רוכסני שליפה מהירה.

גם לדואו יש שקע USB חיצוני מוגן, עם כבל פנימי שמתחבר לסוללה שמגיעה יחד עם התרמיל, שלושה תאי אחסון חיצוניים כולל ארגונית (ומאתר tile slim), תא לאוזניות ותא למשקפי שמש. התא המרכזי והגדול ניתן לחלוקה באמצעות מחיצות רשת שאפשר לגלגל (אם רוצים לארוז בגדים כך שלא יתקמטו). בהחלט נראה שגם כאן הושקעה מחשבה בתכנון ובירידה לפרטים. ה-Duo נמכר כעת ב-180 דולר.

באופן לא מפתיע, היעד הצנוע יחסית של 120,000 דולר כבר הושג, ונכון לכתיבת שורות אלה יש לקמפיין מעל 1,400 תומכים. G-RO מציעים שילובים שונים של תיקים, והתיקים עצמם מגיעים בניילון 930 דנייר בסולו, בניילון בליסטי בשאר הדגמים בשחור, או בגימור Stingray Polyblend באפור אבן. כולם כמובן, עמידים למים. למי שרוצה, יש גם אפשרות לגימור חיצוני שעשוי מסיבי פחם בתוספת מחיר (בין 80 ל-140 דולר, תלוי בדגם של התיק וגודלו).

G-RO המקורי היה הצלחה ענקית, ויהיה מעניין לראות איך תהיה ההיענות לדגמים החדשים של החברה, והאם היא תצליח לשבור את השיא של עצמה.

פורסם לראשונה במגזין החיבור

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ