CES 2018 |

גוגל ולנובו פותחות חזית מול הצג החכם של אמזון

רמקולים חכמים כבר לא מספיקים במלחמה על הבית החכם. שתי ענקיות הטכנולוגיה הציגו בלאס וגאס את Smart Display - צג חכם המצויד בסייען הקולי של גוגל

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
ה-Smart Display של גוגל ולנובו
ה-Smart Display של גוגל ולנובוצילום: REUTERS/Steve Marcus

תערוכת CES 2018 שהסתיימה בשבוע שעבר בלאס וגאס עמדה בסימן המלחמה על הבית - והקרב המרכזי שלה מתנהל בחזית הסייענים הקוליים, עם אלקסה של אמזון, שמובילה את התחום, בעת שגוגל מנסה לסגור את הפער עם ה-Assistant שלה.

אחרי שאמזון התקדמה מרמקולים לצגים חכמים, גם גוגל לא חיכתה והציגה בתערוכה את ה-Smart Display - התשובה שלה לשאלה מה היה קורה אם למחשב לוח ולגוגל הום היה ילד. המיילדת אגב היא לנובו, שאחראית לייצור עצמו.

מדובר בצג בן שמונה או עשרה אינץ', עם מסך מגע ורמקולים מכובדים, אבל ממש לא דקיק וקליל כמו טאבלט. לא תוכלו להתקין עליו אפליקציות, אבל אפשר לשאול אותו שאלות ולקבל תשובות בקול טבעי בזכות מערך מיקרופוני שדה רחוק, ובנוסף לקבל חיווי ויזואלי לתשובות.

כך למשל, אתם יכולים לבקש מתכון, ואם אינכם יודעים לבשל רכיב מסוים בתבשיל, ה-Lenovo Smart Display יוכל לסייע לכם ולהראות לכם סרטון מתאים ביוטיוב. באותה הצלחה הוא יכול להציג לכם שידור חי ממצלמת אבטחה, להשמיע לכם את הלו"ז היומי שלכם, להציג את חדשות היום, להציג מפה עם הוראות הגעה, וכמובן, להעביר אותה לטלפון שלכם. גוגל מבטיחים שלאורך הזמן הם גם יוציאו עדכונים וישפרו את המוצר.

קרדיט: CNET

שני המסכים החכמים מגיעים בלבן אלגנטי, עם גב בעל קימור במרכזו בחיפוי אפור או עץ וישתלבו היטב בכל סלון או מטבח. הם יהיו זמינים בקיץ במחיר של 200 ו-250 דולר למסכים של השמונה ועשרה אינץ' בהתאמה.

פורסם לראשונה במגזין החיבור

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ