בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

האייפונים במעבדת אפל מתקשרים ל-911 באופן עצמוני ואיש לא יודע למה

מאז חודש אוקטובר האחרון, מתמודדים מוקדי החירום בארצות הברית עם יותר מ-1,600 שיחות סרק משלוחה מאוד ספציפית

7תגובות
נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ מצטלם עם שוטרים
בלומברג

אם יוצא לכם לעקוב קצת אחרי עולם הגאדג'טים בכלל והסמארטפונים בפרט, כנראה שנתקלתם יותר מפעם אחת במשפט המפורסם - "זה לא באג, זה פיצ'ר". מדובר בבדיחה ידועה שלועגת לדרך שבה חברות מתרצות תקלות שצצות במכשירים שלהם. ובכן, מעניין יהיה לשמוע כיצד יתארו באפל את הבאג החדש שצץ אצלם. כלומר, אחרי שיבינו מאיפה הוא מגיע.

נראה כי בחודשים האחרונים מנסה החברה להתמודד עם מאות שיחות חירום (911) שמגיעות ממרכז התיקון וההפצה שלה באלק גרוב, קליפורניה. מדובר על מעל 1,600 פניות כאלו מאז אוקטובר 2017, ממוצע של 20 שיחות ביום. הקולות הנשמעים מצידו השני של הקו כוללים בעיקר רעשים של העובדים במרכז.

אייפון X
Benoit Tessier/רויטרס

אפל לא דיווחה לתקשורת מאיזה מכשיר או מכשירים מגיעות אותן פניות שווא. גם באייפונים וגם בשעונים החכמים של החברה קיימת מערכת שיחות חירום שאמורה להקל על ההתקשרות, מה שיכול לספק הסבר אפשרי לתקלה. בכל מקרה, המשטרה דאגה להודיע כי על אף התקלה שעלולה לגרום לאי נוחות קלה למוקד החירום, "בטיחות הציבור אינה בסכנה".



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו