מסיבה לוהטת: 1,000 איש הגיעו לקבל את הלהביור של אילון מאסק

גאדג'ט משעשע או פירומניה שיצאה משליטה? אין לנו תשובות, אבל בינתיים לגמרי נסתפק בתמונות משמחות לבב אנוש מההשקה

יאיר בריל - צרובה
יאיר בריל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
אשה משתמשת בלהביור של אילון מאסק בהשקה בלוס אנג'לס
צילום: בלומברג

לפני חמישה חודשים פרסם מנכ"ל טסלה אילון מאסק בטוויטר את מה שנראה כמו עוד הטרלה משעשעת - להביור בעל מראה עתידני מבית היוצר של "The Boring Company", עוד אחת מהחברות של היזם הדרום אפריקני. ובכן, גם אם הדבר התחיל כמעין בדיחה, שלשום הוא הפך למציאות מוחשית למדי, כמסיבת ההשקה של ה-"BORING FLAMETHROWER" נערכה בלוס אנג'לס.

לא פחות מ-1,000 רוכשים מאושרים הגיעו להשקה החגיגית שערך מאסק מחוץ למשרדי חברת ספייס X, פרויקט החלל השאפתני שלו. על פי דיווח באתר The Verge, את פני החוגגים קיבלה להקת מריאצ'י ומשאית אוכל עם צ'ורוס ומשקאות פירותיים וקיציים (הגיוני בהתחשב בעובדה שהטמפרטורה בעיר מדגדגת את ה-30 מעלות צלזיוס בימים האחרונים).

אם 1,000 איש בחגיגות ההשקה נשמעים כמו מספר מרשים, הנתון הבא מרשים אף יותר - כל 20,000 היחידות של הלהביור שהוצעו למכירה נמכרו, כל אחת בעלות של 500 דולר. כלומר, 10 מיליון דולר בסך הכל - כסף קטן במונחים של מאסק.

אגב, מטעמי רגולוציה שונים ומגוחכים למדי, מאסק ביקש לא לקרוא ללהביור שלו בשם זה, וכינה אותו "Not-a-Flamethrower". בנוסף, הוא העלה לחשבון הטוויטר שלו הוראות ואזהרות שימוש בסגנון שיר ילדים מטופש וחמוד להפליא, שבסופן המליץ לאנשים להשתמש בגאדג'ט הפירומני להכנת קרם ברולה. אם להתרשם מההתלהבות הדן בילזריינית של הרוכשים בהשקה, לא נראה שמה שמעניין אותם בלהביור הוא שימושים קולינריים.

הנה כמה תמונות נוספות מהחגיגה הפירומנית:

השקת הלהביור של אילון מאסק בלוס אנג'לס
צילום: בלומברג
השקת הלהביור של אילון מאסק בלוס אנג'לס
צילום: בלומברג
השקת הלהביור של אילון מאסק בלוס אנג'לס
צילום: בלומברג
השקת הלהביור של אילון מאסק בלוס אנג'לס
צילום: בלומברג
השקת הלהביור של אילון מאסק בלוס אנג'לס
צילום: בלומברג
השקת הלהביור של אילון מאסק בלוס אנג'לס
צילום: בלומברג
השקת הלהביור של אילון מאסק בלוס אנג'לס
צילום: בלומברג

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ