ביקורת סמארטפון: OnePlus 3 - קאמבק חזק
אחרי הרעש שעשה ה-OnePlus One והאכזבה היחסית מיורשו, הדור השלישי של מכשירי הדגל של הסטארט אפ הסיני מממש את ההבטחה
ישנן דרכים רבות שבהן יצרניות סלולר מסוגלות לעצבן את המשתמשים והלקוחות הפוטנציאליים שלהן. לפעמים זהו תמחור מוגזם, לפעמים ויתור על פיצ'רים ספציפיים ואהודים ולפעמים הן סתם לא מחדשות, או שלא עונות על הציפיות שפיתחו הלקוחות הקבועים. הסטארט-אפ הסיני OnePlus עורר עניין רב, מאחר שהציע מכשירים חזקים במחירים נמוכים יחסית, אבל גם הגדיר מחדש את הדרכים שבהן יכולה יצרנית סלולר להרגיז את הלקוחות שלה. הדבר בא לידי ביטוי בשני קמפיינים שנראו כמו פרובוקציות, ובמערכת ההזמנות הידועה לשמצה, שהפכה את הזמנת המכשיר לאתגר לא פשוט בשביל קונים מזדמנים.
כתבות מומלצות

ישבנו באוטו, דיברנו על הריב ואז הוא הוציא שקית. זו היתה מחווה מדויקת

עם מראה של אייפון וערכה נדיבה: המותג הסיני הגיע סוף סוף לישראל

דיוקנאות אינטימיים מהמרכז והשוליים של תל אביב

למה מקדונלדס הורידה את הסלט?

"להכריח מישהי להשלים היריון ולראות את התינוק שלה מת - זו אכזריות"
תגובות
על סדר היום
בשיתוף אשת טורס
מדדים של קסם
תוכן שיווקי
תוכן שיווקי
תוכן שיווקי
תוכן שיווקי
תוכן שיווקי