ביקורת סמארטפון: OnePlus 3 - קאמבק חזק

אחרי הרעש שעשה ה-OnePlus One והאכזבה היחסית מיורשו, הדור השלישי של מכשירי הדגל של הסטארט אפ הסיני מממש את ההבטחה

גד גניר
גד גניר
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
גד גניר
גד גניר

ישנן דרכים רבות שבהן יצרניות סלולר מסוגלות לעצבן את המשתמשים והלקוחות הפוטנציאליים שלהן. לפעמים זהו תמחור מוגזם, לפעמים ויתור על פיצ'רים ספציפיים ואהודים ולפעמים הן סתם לא מחדשות, או שלא עונות על הציפיות שפיתחו הלקוחות הקבועים. הסטארט-אפ הסיני OnePlus עורר עניין רב, מאחר שהציע מכשירים חזקים במחירים נמוכים יחסית, אבל גם הגדיר מחדש את הדרכים שבהן יכולה יצרנית סלולר להרגיז את הלקוחות שלה. הדבר בא לידי ביטוי בשני קמפיינים שנראו כמו פרובוקציות, ובמערכת ההזמנות הידועה לשמצה, שהפכה את הזמנת המכשיר לאתגר לא פשוט בשביל קונים מזדמנים.

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

כתבות מומלצות

איור של בחורה אומרת לבחור: "אסור ללכת לישון כועסים"

ישבנו באוטו, דיברנו על הריב ואז הוא הוציא שקית. זו היתה מחווה מדויקת

Vivo V23

עם מראה של אייפון וערכה נדיבה: המותג הסיני הגיע סוף סוף לישראל

ד

דיוקנאות אינטימיים מהמרכז והשוליים של תל אביב

ארוחה של מקדונלד'ס. המגמה הכללית של השמנה לא יכולה להיות מיוחסת רק להתנהגות של הפרט, אלא גם לסביבה שבה כולנו חיים

למה מקדונלדס הורידה את הסלט?

טרייסי מילר ובעלה טוד בביתם בפיטסבורג, החודש

"להכריח מישהי להשלים היריון ולראות את התינוק שלה מת - זו אכזריות"

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ