LG V10: סיבה אמיתית לדאגה בסמסונג - גאדג'טים - הארץ

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

LG V10: סיבה אמיתית לדאגה בסמסונג

לכתבה
LG V10 גד גניר

עם הפאבלט החדש של החברה, LG מציגה מתמודד חזק ומשתלם לדרבי הדרום קוריאני; מי יודע, אולי הוא יהיה המכשיר שיסגור את פער המכירות מול מלכת הסמארטפונים העולמית

42תגובות

בסוף חודש אוגוסט האחרון עלה קמפיין נרחב של סמסונג, לקידום השקת ה-Galaxy Note 5 בישראל. לאחר כמה שבועות בהם היה בלתי אפשרי להימלט מהסלוגן "Take a Note", צומצם הקמפיין כפי שקורה בדרך כלל בהשקות מכשירים כאלו. בשלושת השבועות האחרונים הקמפיין התעורר שוב לתחייה, תופעה נדירה יחסית בעולם הגאדג'טים. ואם לא הייתי יודע אחרת, היה קל לטעות ולחשוב שהנוט 5 הושק זה עתה. בעולם החפיצים זו תופעה נדירה יחסית. מה גרם לסמסונג להחיות קמפיין למכשיר שנמצא בשוק שלושה חודשים? יכול להיות שנותרו תקציבי שיווק לפני סוף השנה, ייתכן שהמכירות לא היו מוצלחות כפי שציפו בסמסונג, ואולי, רק אולי, בחברה שלפו את התותחים הכבדים...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון

הרשמה לניוזלטר

החדשות, הפרשנויות, וכל מה שמעניין בספורט הישראלי והעולמי אצלכם במייל

ברצוני לקבל ניוזלטרים, מידע שיווקי והטבות


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות