LG V10: סיבה אמיתית לדאגה בסמסונג

עם הפאבלט החדש של החברה, LG מציגה מתמודד חזק ומשתלם לדרבי הדרום קוריאני; מי יודע, אולי הוא יהיה המכשיר שיסגור את פער המכירות מול מלכת הסמארטפונים העולמית

 LG V10
LG V10צילום: גד גניר
גד גניר
גד גניר
גד גניר
גד גניר

בסוף חודש אוגוסט האחרון עלה קמפיין נרחב של סמסונג, לקידום השקת ה-Galaxy Note 5 בישראל. לאחר כמה שבועות בהם היה בלתי אפשרי להימלט מהסלוגן "Take a Note", צומצם הקמפיין כפי שקורה בדרך כלל בהשקות מכשירים כאלו. בשלושת השבועות האחרונים הקמפיין התעורר שוב לתחייה, תופעה נדירה יחסית בעולם הגאדג'טים. ואם לא הייתי יודע אחרת, היה קל לטעות ולחשוב שהנוט 5 הושק זה עתה. בעולם החפיצים זו תופעה נדירה יחסית. מה גרם לסמסונג להחיות קמפיין למכשיר שנמצא בשוק שלושה חודשים? יכול להיות שנותרו תקציבי שיווק לפני סוף השנה, ייתכן שהמכירות לא היו מוצלחות כפי שציפו בסמסונג, ואולי, רק אולי, בחברה שלפו את התותחים הכבדים מהבוידעם בעקבות ההשקה של ה-V10 בישראל, הפאבלט (שילוב של סמארטפון וטאבלט) החדש של LG.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ