מבצלאל ללב תעשיית משחקי הווידאו

גל רוט, אנימטור בכיר בתעשיית המשחקים העולמית, סיפר ל"הארץ" על המשבר בענף, התחרות במשחקים החינמיים והזינוק בביצועי הטאבלטים

עודד ירון
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
עודד ירון

במשחקים הכל נראה קל יותר. הדמות שלכם מזנקת למרחקים אדירים, מבצעת תרגילים אקרובטיים וכמובן חומקת מכל מה שהגורל והמפתחים זרקו עליה, בעוד היא מותירה מאחוריה נתיב של אויבים דואבים או יותר מזה. את כל זה היא עושה בחינניות טבעית (או על-טבעית), שגם טובי המתעמלים מתקנאים בה.

כמו בכל דבר, הרבה מאוד אנשים עובדים מאוד קשה כדי ליצור את אותה חינניות טבעית. גל רוט הוא אחד מהם. רוט עובד בתחום מאז תחילת שנות ה-2000 והוא שימש ראש צוות האנימציה בפיתוח של Sly Cooper: Thieves in Time בחברת Sanzaru Games. המשחק יצא לאחרונה לפלייסטיישן 3 ולפלייסטיישן ויטה הניידת של סוני. זהו הפרק הרביעי בסדרת משחקי הפלטפורמה המצליחה, בכיכובו של דביבון אתלטי, נצר למשפחה ענפה של גנבים.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ