בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מרתון פיתוח המשחקים שלא פוחד לגעת בשואה

אחרי שניסיונו של מפתח בריטי לעסוק בנושא כשל, קהילת הפיתוח בישראל החליטה שהגיע הזמן לטפל בנושא הרגיש, והוא תפס מקום מרכזי באירועי Global Game Jam בארץ

9תגובות

"הי, אני צריך כמה אנשים כדי להרים משחק בזק. נפגשים בשלוש וחצי ליד המסך הגדול". השעה היתה כבר לקראת שלוש ביום שבת, אם לא למעלה מזה, ושלו מורן החל להתרוצץ בין עשרות האנשים שגדשו את קומת הכנסים של גוגל במגדל אלקטרה בתל אביב בחיפוש אחר עזרה. משימתו של מורן לא היתה קלה, אחרי הכל היה מדובר בשעתיים האחרונות של אירוע Global Game Jam, מרתון פיתוח משחקים עולמי, ורוב האנשים היו בלחץ לסיים את המשחק שלהם. למרות זאת הוא הצליח לגייס מספיק אנשים ולסיים את המשחק - השני שלו באירוע ביוזמה שמדגימה היטב את...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו