מרתון פיתוח המשחקים שלא פוחד לגעת בשואה

אחרי שניסיונו של מפתח בריטי לעסוק בנושא כשל, קהילת הפיתוח בישראל החליטה שהגיע הזמן לטפל בנושא הרגיש, והוא תפס מקום מרכזי באירועי Global Game Jam בארץ

עודד ירון
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
עודד ירון

"הי, אני צריך כמה אנשים כדי להרים משחק בזק. נפגשים בשלוש וחצי ליד המסך הגדול". השעה היתה כבר לקראת שלוש ביום שבת, אם לא למעלה מזה, ושלו מורן החל להתרוצץ בין עשרות האנשים שגדשו את קומת הכנסים של גוגל במגדל אלקטרה בתל אביב בחיפוש אחר עזרה.

משימתו של מורן לא היתה קלה, אחרי הכל היה מדובר בשעתיים האחרונות של אירוע Global Game Jam, מרתון פיתוח משחקים עולמי, ורוב האנשים היו בלחץ לסיים את המשחק שלהם. למרות זאת הוא הצליח לגייס מספיק אנשים ולסיים את המשחק - השני שלו באירוע ביוזמה שמדגימה היטב את הרוח של המקום.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ