ביקורת

איך הפך משחק עם תקציב של 500 מיליון דולר לאכזבה

Destiny היה יכול להיות המשחק של השנה אבל הוא נפל קורבן להייפ של עצמו וללחץ של המפתחים לשחרר משחק לשוק. אבל, הוא עוד יכול ללכת בדרכו של World of Warcraft

עדן קופרמינץ
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
עדן קופרמינץ

הבעיה במשחקים עתירי תקציב ופרסום (מה שמכונה בקהילת המשחקים כותרי AAA) היא הציפייה וליתר דיוק הפער שבין הציפייה לבין המוצר הסופי. החל ממשחקי המשך לסדרות משחקים אגדיות, כגון Skyrim או Diablo III, ועד לכותרים חדשים נוצצים, כמו Watch Dogs השנוא/נאהב, הציפייה העצומה שנוצרת סביב משחקים כאלו יכולה לבנות ולהרוס חברות שלמות. אמנם ההייפ (hype), שכבר הפך למילת גנאי, מיוצר הרבה פעמים על ידי חברות המשחקים עצמן, אך לשחקנים יש תפקיד לא קטן בלידתו: פורומים, ערוצי YouTube ואתרי ביקורת משחקים ממחזרים כל ציוץ קטן של המפתחים.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ