סוגרים את 2014

הצרות האמיתיות של עולם המשחקים

משחקים שיצאו חצי אפויים, שרתים שלא עמדו בעומס, וכמובן פרשת גיימרגייט שתפסה את הכותרות. למרות אינספור משחקים נפלאים, ב-2014 חברות המשחקים הוכיחו שיש להן עוד מה ללמוד

עודד ירון
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
עודד ירון

תעשיית המשחקים סיפקה אינספור שעות של אקשן, ריגוש, מתח וכיף לעשרות אם לא מאות מיליוני בני אדם מסביב לעולם השנה. משחקים מופלאים כמו Dragon Age: inquisitation או GTA 5, Shadow of Mordor או Shovel Knight. גם Twitch.tv הולכת ותופסת מקום חשוב בתרבות הגיימינג. טוב האמת היא שהייתי שמח לסכם את המשחקים שעשו לי את זה השנה, אבל על רובם אני מסתכל מהצד בעיניים כלות, אז אני אסתפק בסיכום של הצרות שהעיבו על התמונה השמחה, תקעו שחקנים במצבים בלתי אפשריים, ובסך הכל הוציאו את המיץ לכולנו. הנה רק כמה מהן:

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ