עודד ירון

ביקורות על משחקים בדרך כלל מדברות על דברים כמו משחקיות, סיפור, גרפיקה. ואולם, פאנל שמתקיים היום בכנס STEAMER העוסק במציאות מדומה מבקש להתמקד דווקא באספקט אחר - איך מספרים סיפורים במרחב - במשחקים ובמדיומים אחרים.

שליו מורן, מעצב משחקים בחברת פלאריום שאירגן את הפאנל, סיפר ל"הארץ"  שהשאלה "כיצד משחקים משתמשים במרחב שלהם כדי לספר סיפור" מעסיקה אותו זמן רב. "רוב השיח סביב נרטיב במשחקים נמשך באופן טבעי אל ההיבט האינטראקטיבי שלהם, וכנגזרת, לשאלות הנוגעות לפעולות והחלטות שהשחקנית מבצעת, לרעיון של צופה-משתתפת, של נרטיבים מתפצלים, וכיו״ב".

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ