בין באר שבע ל-Inception: מספרים סיפורים במרחב

פאנל שהתקיים בכנס STEAMER למציאות מדומה ביקש לבחון איך המרחב נהפך לחלק משמעותי בבניית סיפורים במשחקים ומחוץ להם

עודד ירון
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
עודד ירון

ביקורות על משחקים בדרך כלל מדברות על דברים כמו משחקיות, סיפור, גרפיקה. ואולם, פאנל שמתקיים היום בכנס STEAMER העוסק במציאות מדומה מבקש להתמקד דווקא באספקט אחר - איך מספרים סיפורים במרחב - במשחקים ובמדיומים אחרים.

שליו מורן, מעצב משחקים בחברת פלאריום שאירגן את הפאנל, סיפר ל"הארץ"  שהשאלה "כיצד משחקים משתמשים במרחב שלהם כדי לספר סיפור" מעסיקה אותו זמן רב. "רוב השיח סביב נרטיב במשחקים נמשך באופן טבעי אל ההיבט האינטראקטיבי שלהם, וכנגזרת, לשאלות הנוגעות לפעולות והחלטות שהשחקנית מבצעת, לרעיון של צופה-משתתפת, של נרטיבים מתפצלים, וכיו״ב".

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ