איך אחת ההבטחות הגדולות של השנה שקעה במצולות

כשהוצג לראשונה Sea of Thieves נראה כמו משחק מהפכני שיכול לסמן את הדרך קדימה לעולם הגיימינג. אחרי כמה שעות של משחק מתברר שכל כך הרבה דברים חסרים בים הזה

אביב מזרחי
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
אביב מזרחי

קשה להפריז בהתלהבות שבה התקבל Sea of Thieves, גם כשהוא נחשף לראשונה, ובעיקר כששחקנים קיבלו טעימה בבטא. יש לכך סיבה טובה: הוא נראה כמו ניסיון לעשות משהו מהפכני בים המשחקים הקיים. שעות ספורות אחרי שהמשחק המלא יצא לאור, ההתלהבות פינתה את מקומה לגיימרים מאוכזבים והרבה מאוד עצבים.

הרעיון אכן יפה ומרשים, המשחק נראה מהמם, ויש לו קו עיצובי מרענן וקריקטוריסטי. מה שאין לו זה סיפור, התקדמות אישית, אפשרויות למשחק יחיד ובעיקר תוכן, המון המון תוכן. במצב כזה, ההבטחות פשוט לא מתממשות, ולא פלא שגיימרים זועמים רוצים להכיר לבכירי מיקרוסופט את נפלאותיה של גרירת שדרית.

"ים של גנבים" מזמין אתכם להיכנס לעולמו של פיראט שיוצא לחפש את מזלו בלב ים. כמו הפיראטים האמיתיים מהעידן שבו הספינות היו מעץ והימאים מפלדה, אתם תוכלו לירות בתותחים על ספינות האויב, או לעבור לרובים ואקדחים מיושנים כשתבחרו להילחם באויבים בודדים, וכמובן לשסף אותם בחרב.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ