ענקית המשחקים הסינית ויתרה על התקווה להפיץ את PUBG בשוק המקומי

חברת Tencent שאחראית להפצתו של "PlayerUnknown's Battlegrounds" ממתינה כבר למעלה משנה על מנת לקבל אישור רגולטורי מהרשויות במדינה; לפי מומחים, ההכנסה הפוטנציאלית ממכירתו בסין יכולה היתה להגיע למיליארד דולר

ברנדה גו וסיג'יה ג'יאנג, רויטרס
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
ברנדה גו וסיג'יה ג'יאנג, רויטרס

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ