ענקית המשחקים הסינית ויתרה על התקווה להפיץ את PUBG בשוק המקומי

חברת Tencent שאחראית להפצתו של "PlayerUnknown's Battlegrounds" ממתינה כבר למעלה משנה על מנת לקבל אישור רגולטורי מהרשויות במדינה; לפי מומחים, ההכנסה הפוטנציאלית ממכירתו בסין יכולה היתה להגיע למיליארד דולר

ברנדה גו וסיג'יה ג'יאנג, רויטרס
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
ברנדה גו וסיג'יה ג'יאנג, רויטרס

חברת טנסנט דיווחה ביום רביעי כי היא תפסיק להציע בסין את המשחק הפופולרי "PlayerUnknown's Battlegrounds" (או PUBG בקיצור). זאת לאחר שהחברה המתינה במשך שנה על מנת לקבל אישור רגולטורי כדי להתחיל במכירת המשחק.

ענקית הטכנולוגיה דיווחה בנובמבר 2017 כי היא מתכוונת להכניס את משחק הבאטל רויאל המצליח לסין, ואף סיפקה לו חזות סוציאליסטית על מנת להתאים אותו לדרישות הממשל המחמירות במדינה כשהשיקה אותו באופן רשמי בפברואר 2018.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ