לא עוזבים את העיר: 30 שנה ל-SimCity

כשיצא לראשונה בשנת 1989, המשחק החדש של וויל רייט הציג רעיונות מהפכניים - משחק שמוקדש בעיקר לבנייה ולא להרס, ועוד כזה שלא מציע "סוף" מוגדר. את ההשפעות שלו אנחנו מרגישים עד היום

נועה ליברמן פלשקס
נועה ליברמן-פלשקס
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
נועה ליברמן פלשקס
נועה ליברמן-פלשקס

מתי בפעם האחרונה מצאתם את עצמכם מסתובבים ברחובות עירכם, מתבוננים על פרוייקטי התמ״א, הפקקים והרחובות הצפופים, וחשבתם לעצמכם - מי האדיוט שאחראי לאסון האורבני הזה?

במשך מאות או אלפי שנים, מיליארדי אנשים יכלו להתלונן בשקט מבלי שאי פעם יצטרכו להעמיד את הקיטורים שלהם למבחן. לפני 30 שנה זה נגמר. והכל בגלל מפתח אחד עם חזון פרוע, שעונה לשם וויל רייט. גם אם השם לא מוכר לכם, קשה להאמין שאתם לא מכירים את Simcity - המשחק שפרסם אותו, והשפיע על אינספור משחקים ב-30 השנה האחרונות, כמו גם על האקדמיה. וכן, הוא גם השפיע על תכנון עירוני.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ