נועה ליברמן פלשקס
נועה ליברמן-פלשקס

מוות הוא חלק בלתי נפרד מהחיים, כפי שהדגישו אינספור סיפורי מיתולוגיה ואגדה לאורך השנים. בתור הסוף האולטימטיבי, הוא מעורר חרדה וחשש אצל רבים מאיתנו, ולכן ישנם לא מעט סיפורים שמתמקדים במה שקורה לאחר שאנחנו מסיימים את חיינו במישור הזה, ועוברים לעולם מבהיל ופנטסטי, מאוכלס בשדים ורוחות.

לא מעט משחקי מחשב מתרחשים בזירה המטושטשת של עולם הביניים שבין חיים למוות, והמוביל שבהם וזה שהפך להיות מגדיר ז'אנר בפני עצמו, הוא "דארק סולס" מ-2011, ששילב מיתולוגיה אפלה, פילוסופיה אקזיסטנציאליסטית והמון מתים מהלכים שמחפשים משמעות בעולם אכזרי ונטול היגיון. לא מעט מחוות נוצרו למשחק בעשור האחרון, כאשר חלקן משאילות את רמת הקושי הבלתי אפשרית ואחרות את העולם הקודר והמאיים, אך אף אחת לא הייתה מדוייקת כמו "מורטל של" (Mortal Shell), המשחק שיצא בחודש האחרון בחנות של Epic.

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ