סופר-סוניק: הקיפוד של סגה סוגר 30 שנים של הצלחה קופצנית

מאז יצא אי אז ב-1991, הדמות הכחולה והזריזה של החברה היפנית מצליחה לשמור על רלוונטיות בזכות גרסאות חדשות, משחק פשוט יחסית ומעבר חכם ומלא סטייל לפלטפורמות נוספות

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים

השנה הייתה 1991. בארצות הברית הגראנג' היה רגע מהתפוצצות תרבותית, בישראל מלחמת המפרץ הכניסה את כולם למקלטים, וביפן? ביפן, עולם הגיימינג הלך והפך מתחביב נישתי לתעשייה עצומה. נינטנדו, שהוציאה בשלהי שנות ה-80 להיטים כמו "זלדה", "סופר מריו" ו"פאנץ' אאוט", זכתה לרווחים נאים של מיליארדי דולרים, וחברות נוספות שפעלו בשוק רצו גם הן נתח מהשוק המתפתח.

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

תגובות