מה משחקי מחשב יכולים ללמד אותנו על הבחירות?
רגע לפני שאנחנו חוזרים לקלפי בפעם הרביעית בשנתיים, אפשר לקחת רגע ולחשוב על המשמעות של אותה "בחירה" שאנחנו נדרשים לקבל - עולם הגיימינג יכול לספק תובנה או שתיים בנושא
על רקע מערכת הבחירות הרביעית בשנתיים, עושה רושם שקונספט הבחירה הוא אקט שמוכר לכולנו היטב - ורבים מאיתנו מצאו את עצמם מאבדים אמון ביכולת שלהם להשפיע. עצם הבחירה עצמה הפך למעין אשליה, שמצד אחד נותנת לנו תחושת שליטה והשתתפות, ומצד שני מעלה שאלות לגבי היכולת לשנות את התמונה הגדולה.
יכולת הבחירה היא כלי חשוב לא רק במובן הפוליטי והחברתי, אלא גם בתחום המדיה - וזו יכולת שהולכת ומשתכללת עם השנים. בשנות ה-80 יכולנו להתקשר אל הטלמסר של "רואים 6/6" ולהצביע עבור תכנית אהובה, והיום אנחנו יכולים לסמס בקלות עבור מתמודדים מועדפים ב"האח הגדול". עם זאת, הבחירות האלה לא מספקות לנו ברוב המקרים תהליך רגשי מספק, מאחר שיכולת ההשפעה שלנו כאנשים בודדים מוגבלת, ואין לנו שליטה ישירה על התוצאה.