בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

בכירי סוני קדו קידת התנצלות והבטיחו אבטחה משופרת

"לפשע שבוצע נגד הרשת שלנו תהיה השפעה משמעותית לא רק על הלקוחות שלנו אלא על התעשייה שלנו כולה", אמר ראש חטיבת פלייסטיישן

תגובות

בכירים בחברת סוני התנצלו באופן פומבי על קריסת הרשת שהובילה לחשיפת המידע של 77 מיליון משתמשים. שלושה מנהלים, בהם מנהל חטיבת הפלייסטיישן קזואו היראי, קדו קידה בהתנצלות יפאנית מסורתית.

מנהלי סוני מתנצלים. תצלום: רויטרס

היראי הוסיף כי ל"פשע שבוצע נגד הרשת שלנו תהיה השפעה משמעותית לא רק על הלקוחות שלנו אלא על התעשייה שלנו כולה".

לדבריו, "התקיפות הנפשעות הללו מדגישות את הבעיה הנפוצה של אבטחת מידע. אנחנו לוקחים את ההגנה על המידע של לקוחותינו מאוד ברצינות ואנחנו מחויבים לסייע ללקוחותנו להגן על המידע האישי שלהם".

סוני הודיעה כי היא תחזיר לפעולה חלק משירותי רשת הפלייסטיישן (PSN) השבוע. החברה הוסיפה כי היא תציע ל-77 מיליון המשתמשים כמה שירותים בחינם וכן תוכן חינמי. זאת בניסיון למשוך שוב את המשתמשים שנפגעו מסגירת הרשת של החברה. בנוסף, הודיעה סוני כי היא ממנה אחראי על תחום אבטחת המידע.

בשבוע שעבר הודיעה החברה כי לא די בכך שהרשת מושבתת במשך שבוע ויותר, היא אף חוששת שמידע אישי ובו גם מידע האשראי של לקוחותיה נחשף ונמצא בסכנת גניבה.

גם ג'ורג' הוץ (GEOHOT), ההאקר שסיים רק לאחרונה את מאבקו המשפטי עם החברה, התייחס לפריצה ומתח ביקורת על ההאקרים שעומדים מאחוריה. לא בשל הפריצה עצמה, אלא בשל גניבת המידע. זאת למרות שטרם ידוע בוודאות כי המידע אכן נגנב.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו