בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
${m.global.stripData.hideElement}
 

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מנכ"ל סוני, הווארד סטרינגר, התנצל על הפריצה לרשת

אבל כמו הקידה של של הבכירים שקדמה לה, ספק אם גם זה יספיק להרגיע את יותר ממאה מיליון המשתמשים שנפגעו בפריצה

תגובות

מנכ"ל סוני, הווארד סטרינגר, התנצל על "אי הנוחות והדאגה" שנגרמו בעקבות פרצת האבטחה שסיכנה מידע אישי של 100 מיליון משתמשים ברשת הפלייסטיישן (PSN) וב-Sony Online Entertainment.

בפוסט שכתב בבלוג של החברה כתב סטרינגר כי סוני ממוקדת בחקירה ותיקון הנזקים מהתקפת ההאקרים. "אנחנו לגמרי ממוקדים בהחזרה מלאה ובטוחה של השירות במהירות האפשרית, ובמתן פיצוי בעבור הסבלנות שלכם", כתב במה שהיתה התגובה הפומבית הראושנה שלו מאז תחילת הפרשה, ב-20 באפריל.

סטרינגר חזר על טענות קודמות של החברה לפיהן, אין ראיות לכך שנעשה שימוש במידע שנחשף.

הוא הכיר בלגיטימיות הביקורת על איטיות התגובה של החברה ואמר כי זו "שאלה הוגנת". אך הוא הסביר כי מרגע שסוני הבינה את גודל המשבר היא הפסיקה את פעולת הרשת וגייסה את עזרתם של מומחים טכניים.

הרשת משתמשת גם לקונסולות הפלייסטיישן של סוני וגם לשירות הסרטים והמוסיקה Qriocity. היא מאפשרת לגיימרים לשחק זה מול זה במשחקים מקוונים כמו Call of Duty ובנוסף מאפשרת להוריד תוספות ועדכונים בחינם ובתשלום.

סוני הודתה כי ייתכן שמספרי כרטיסי האשראי של כ-77 מיליון משתמשי פלייסטיישן מסביב לעולם נחשפו בפריצה. השבוע הודתה החברה כי גם רשת Sony Online Entertainment המשמשת גם היא למשחקים מקוונים נפרצה וחשפה את פרטי כרטיסי האשראי של 24.6 מיליון משתמשים.

בינתיים כבר הוגשו תביעות ייצוגיות בארה"ב וגם בישראל נגד סוני והחברה נדרשה להסביר את הפריצה בקונגרס האמריקאי.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו