גוגל נכנסת לתחום המשחקים

מודעת דרושים באתר גוגל מגלה כי החברה מתכננת להיכנס לתחום חדש לחלוטין עבורה

עודד ירון
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
עודד ירון

גוגל היתה פעם רק מנוע חיפוש, אבל היום ידה בכל. היא מתחרה בתחום המוסיקה, מערכות הההפעלה לסלולר, תוכנות מקוונות ומה שלא תרצו. רק לתחום אחד היא עדיין לא ממש נכנסה - משחקים - (אם לא מחשיבים את החיקוי הכושל שלה לסקונד לייף). עכשיו מתברר שההתעלמות הזאת עומדת להיגמר.

מודעת דרושים חדשה שעלתה לאחרונה באתר גוגל מגלה כי החברה מתכננת להיכנס לתחום המשחקים. המשרה היא של מנהל מוצר לתחום

המשחקים, והיא מציעה "הזדמנות נדירה להצמיח תחום חדש לחלוטין - משחקים בגוגל!", כפי שכתוב בדף המשרה. עוד צויין כי היא כרוכה ב"גיבוש אסטרטגיות להפצה וגילוי של משחקים, זהות השחקנים, מכניקת משחקים ועוד".

כניסה לתחום המשחקים החברתיים, שהפכו כה פופולריים בשנים האחרונות, תכניס את גוגל בתחום בו שולטות חברות כמו זינגה, ואחת הפלטפורמות החשובות בתחום היא כמובן פייסבוק, שמאיימת על גוגל ממילא ולו בשל הגודל האדיר של הרשת וכמות המידע שמועבר ונצרך בה.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ