לוגו ניו יורק טיימס
ניו יורק טיימס

למנחת תוכנית האירוח אלן דג'נרס יש משחק חדש שהיא משחקת עם אורחיה. האורחים צריכים להחזיק פתק על המצח, ועל הפתק כתוב שם של מפורסם. אחר כך הם זוכים לרמזים מדג'נרס, וצריכים לנחש מי הדמות ששמה כתוב להם על המצח.

החוקים ודאי נשמעים מוכרים, מי שהיה בתנועת נוער שיחק במשחק לא אחת. ולא רק לובשי החאקי והחולצות הכחולות יכולים לנכס לעצמם את המשחק הוותיק והמשעשע.

אי אפשר שלא להזכיר את הסצינה המופלאה ב"ממזרים חסרי כבוד" של טרנטינו, בה משחקים החיילים את המשחק בפאב (טוב, שם זה פחות אידילי מבתנועת הצופים) אז למה בעצם, לא להפוך את המשחק לאפליקציה?

ובכן, הצוות של דג’נרס חשב על זה, ומחודש אוקטובר האחרון, שכרו בתוכנית צוות של מפתחי אפליקציות לאייפון ובסוף השבוע ניתן לרכוש את היישום באפ-סטור. "חדשות גדולות" כתבה דג'נרס בחשבון הטוויטר שלה, "יש לי משחק חדש, ושמו Heads Up, ואתם הולכים לאהוב אותו". דג'נרס והצוות שלה כנראה יודעים על מה הם מדברים, כי בתוך שעות, הפך המשחק החדש-ישן הזה, שעלותו 0.99 דולרים, לראשון בטבלת האפליקציות הנמכרות ביותר של אפל.

המשחק מציע למשתתפים לבחור בין קטגוריות שונות, לא רק דמויות מפורסמות, אלא גם סרטים שוברי קופות, מוסיקה או בעלי חיים. בעוד שחקן אחד מחזיק את הסמארטפון צמוד למצחו ומראה את המילה, חבריו צריכים לתת לו רמזים עד שהוא מנחש את שם הדמות נכונה. אחר כך, כשמסך הסמארטפון פונה מטה, מעביר השחקן את המכשיר לזה שלידו, והוא צריך לנחש את הדמות החדשה. המטרה היא לנחש כמה שיותר דמויות עד שנגמר הזמן המוקצב.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ