אמזון רכשה את אתר שידור המשחקים Twitch.tv ב-970 מיליון דולר

אחרי הדיווחים על מגעים בין יוטיוב לאתר הסטרימינג לפני כמה חודשים מתברר שדווקא החברה של ג'ף בזוס הצליחה לרכוש את האתר שגולשים צופים בכ-16 מיליארד דקות סרטונים בחודש

ניו יורק טיימס
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
ניו יורק טיימס

חברת אמזון הודיעה הלילה (שלישי) כי חתמה על עסקה לרכישת Twitch.tv, שירות סטרימינג פופולרי בקרב גיימרים, תמורת כ-970 מיליון דולר. בכך אמזון הצליחה לגבור על יוטיוב של גוגל, שקיימה גם היא מגעים עם טוויץ' בניסיון לרכוש את האתר.

"שידור וצפייה במשחקים היא תופעה עולמית", מסר מנכ"ל אמזון, ג'ף בזוס. "וטוויץ' בנו פלטפורמה שמחברת עשרות מיליוני אנשים שצופים במיליארדי דקות מדי חודש".

Twitch הוא אחד מאתרי הזרמת הווידיאו המועטים שהצליחו לצבור מספר רב של צופים בעידן שנשלט בידי יוטיוב. השירות של החברה פופולרי במיוחד בקרב גיימרים שמשתמשים בו כדי לשדר את המשחקים שלהם בשידור חי לכל מי שרוצה לצפות בהם - בין אם מה-PC או מקונסולות כמו האקסבוקס One או הפלייסטיישן 4.

צילומי מסך של אתר טוויץ'

מנכ"ל Twitch, אמט שיר, אמר כי אמזון תוכל לספק את המשאבים הדרושים כדי לסייע בבניית השירות. "השינוי הזה יוביל לדברים גדולים בשביל הקהילה שלנו, ויאפשר לנו להביא את Twitch לאנשים רבים אף יותר ברחבי העולם".

לאתר יש יותר מ-55 מבקרים ייחודיים בחודש. יותר מ-16 מיליארד דקות של סרטונים נצפות מדי יום, ויותר מ-1.1 יצרני תוכן שמשדרים בפלטפורמה.

תגיות:

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ