בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

אמזון רכשה את אתר שידור המשחקים Twitch.tv ב-970 מיליון דולר

אחרי הדיווחים על מגעים בין יוטיוב לאתר הסטרימינג לפני כמה חודשים מתברר שדווקא החברה של ג'ף בזוס הצליחה לרכוש את האתר שגולשים צופים בכ-16 מיליארד דקות סרטונים בחודש

תגובות

חברת אמזון הודיעה הלילה (שלישי) כי חתמה על עסקה לרכישת Twitch.tv, שירות סטרימינג פופולרי בקרב גיימרים, תמורת כ-970 מיליון דולר. בכך אמזון הצליחה לגבור על יוטיוב של גוגל, שקיימה גם היא מגעים עם טוויץ' בניסיון לרכוש את האתר.

"שידור וצפייה במשחקים היא תופעה עולמית", מסר מנכ"ל אמזון, ג'ף בזוס. "וטוויץ' בנו פלטפורמה שמחברת עשרות מיליוני אנשים שצופים במיליארדי דקות מדי חודש".

Twitch הוא אחד מאתרי הזרמת הווידיאו המועטים שהצליחו לצבור מספר רב של צופים בעידן שנשלט בידי יוטיוב. השירות של החברה פופולרי במיוחד בקרב גיימרים שמשתמשים בו כדי לשדר את המשחקים שלהם בשידור חי לכל מי שרוצה לצפות בהם - בין אם מה-PC או מקונסולות כמו האקסבוקס One או הפלייסטיישן 4.

מנכ"ל Twitch, אמט שיר, אמר כי אמזון תוכל לספק את המשאבים הדרושים כדי לסייע בבניית השירות. "השינוי הזה יוביל לדברים גדולים בשביל הקהילה שלנו, ויאפשר לנו להביא את Twitch לאנשים רבים אף יותר ברחבי העולם".

לאתר יש יותר מ-55 מבקרים ייחודיים בחודש. יותר מ-16 מיליארד דקות של סרטונים נצפות מדי יום, ויותר מ-1.1 יצרני תוכן שמשדרים בפלטפורמה.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו