עם 1,500 מוצרי פוקימון, דור מנטל עדיין בדרך "לתפוס את כולם"
המותג הפופולרי לבית נינטנדו חוגג בימים אלה 25 שנים, בהן התמלא העולם באינספור מוצרים וקלפים נדירים יותר ופחות; מנהל קבוצת הפוקימון הישראלית מסביר את סוד הקסם של התופעה הבינלאומית, את החיבור שנוצר בקבוצה המקומית ומגלה מה הוא הגביע הקדוש של התחום
2021 היא שנה נהדרת לחובבי הפוקימון. המשחק הראשון חוגג בימים אלה 25 שנה ליציאתו וזכה להכרזה על משחקים חדשים והוצאות מעודכנות של משחקים ותיקים יותר. עושה רושם שעולם הפוקימונים לא עוצר לרגע: המותג שובר שיאי הכנסה והפך לזיכיון המדיה הרווחי ביותר אי פעם, עם הכנסות של מעל 100 מיליארד דולר, ולמותג משחקי הווידאו השני הכי נמכר בעולם (אחרי אחיו החורג לחברת נינטנדו, מריו).
כתבות מומלצות
בצל האשמות רוסיה בנאציזם, אוקראינה מתמרנת בין ניכוס הלאומנות למגננה

דלתות מסתובבות: הנוטש, החוזרת באופן חלקי והיושב על הגדר

סמי ברדוגו מנוכר להומוסקסואליות, למזרחיות ולחיים עצמם

לא מת, לא גוסס, ולא בבית חולים: תיק 4000 חי ונושם

נילחם על זכותו של כל יהודי לקלל את האמ־אמא של כל ערבי
תגובות
על סדר היום
בשיתוף BEND
כתבות שאולי פספסתם

המועמדת התחברה לראיון עבודה בזום - וקיבלה מהמראיין מייל שהדהים אותה

מייסד קרן הגידור הגדולה בתבל: מזומן הוא זבל - ממשלות יחסלו את ביטקוין

יוקרה זה רע? כך נראים החיים במגדל חדש בתל אביב

קו השבר שעלול לקחת את הכלכלה העולמית למקום אחר, אפל יותר
