עם 1,500 מוצרי פוקימון, דור מנטל עדיין בדרך "לתפוס את כולם"

המותג הפופולרי לבית נינטנדו חוגג בימים אלה 25 שנים, בהן התמלא העולם באינספור מוצרים וקלפים נדירים יותר ופחות; מנהל קבוצת הפוקימון הישראלית מסביר את סוד הקסם של התופעה הבינלאומית, את החיבור שנוצר בקבוצה המקומית ומגלה מה הוא הגביע הקדוש של התחום

2021 היא שנה נהדרת לחובבי הפוקימון. המשחק הראשון חוגג בימים אלה 25 שנה ליציאתו וזכה להכרזה על משחקים חדשים והוצאות מעודכנות של משחקים ותיקים יותר. עושה רושם שעולם הפוקימונים לא עוצר לרגע: המותג שובר שיאי הכנסה והפך לזיכיון המדיה הרווחי ביותר אי פעם, עם הכנסות של מעל 100 מיליארד דולר, ולמותג משחקי הווידאו השני הכי נמכר בעולם (אחרי אחיו החורג לחברת נינטנדו, מריו).

כתבות מומלצות

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ

כתבות שאולי פספסתם