מדעי האינסטגרם: ניו יורק אפורה יותר וטוקיו אדומה

איסוף מעל 550 אלף תמונות שצולמו בשתי הערים העלה הבדלים בדפוסי התרבות בין המקומות. זו שיטת מחקר חדשה שמתחילה לצמוח ומכניסה את האינסטגרם לאקדמיה

אנה בורד
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
אנה בורד

החל מכוס הקפה של הבוקר, דרך נוף יפה ועד חברים מבלים יחד במסיבה - שום התרחשות אינה סתמית מדי מכדי להופיע באינסטגרם. הכניסה לאפליקציה, שמונה מעל 100 מיליון משתמשים, כדי לבדוק מה התחדש היא חלק שגרתי ממש כמו בדיקת האימייל או כניסה לאתרי חדשות. נדב הוכמן, מאוניברסיטת פיטסבורג בארה"ב מסתכל על התמונות האלה מזווית אחרת לגמריי: במחקר שערך באחרונה, ניתח הוכמן דפוסים תרבותיים בניו יורק וטוקיו דרך הצילומים ובחן את ההבדלים שעולים מהתמונות.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ