אנה בורד

פייסבוק יכולה להיות כלי נהדר לחיפוש עבודה, אבל כדאי לשים לב שהרשת משמשת גם את הצד השני: גם המעסיקים הפוטנציאלים משתמשים בה כדי לגלות מידע על המעמדים למשרות, ומה שהם רואים שם לא בהכרח מוצא חן בעיניהם.

סקר חדש שנערך על ידי האתר האמריקאי CareerBuilder.com מגלה כי 39% מהחברות משתמשים באתרים כמו פייסבוק וטוויטר כדי לערוך תחקיר על מועמדים לעבודה. בסקר, שבו השתתפו 2,100 מנהלי גיוס מחברות שונות בארה"ב, נשאל כיצד פוסטים שונים שמפרסמים מועמדים לעבודה עלולים להשפיע על הסיכויים שלהם לקבל את התפקיד.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ