עודד ירון
דפנה ארד

מימון ההמונים פרץ בשנתיים האחרונות למיינסטרים עם סיפורי הצלחה כמו משחק ההרפתקאות של חברת Double Fine, קונסולת המשחקים Ouya, השעון Pebble ולאחרונה גם הקמפיין של חברת קאנוניקל למימון סמארטפון מבוסס אובונטו, שאולי לא הגיע לסכום המטרה, אבל הצליח לשבור שיא ולגייס כמעט 13 מיליון דולר. סלבה רובין, ממייסדי אינדיגוגו, האתר שפתח את המגמה, סיפר להארץ בראיון, שנערך לקראת השתתפותו בכנס גיקטיים מחר (שני), מה יכול להפוך קמפיין מימון להצלחה ולמה גם הקמפיין של הסמארטפון לינוקס אובונטו Edge לא נחשב כישלון.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ