רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

איך יוצרים קמפיין מימון המונים מוצלח

סלבה רובין, ממייסדי אינדיגוגו המבקר בארץ, מספר מה הסודות להצלחה בקמפיין, ומה הוא חושב

2תגובות

מימון ההמונים פרץ בשנתיים האחרונות למיינסטרים עם סיפורי הצלחה כמו משחק ההרפתקאות של חברת Double Fine, קונסולת המשחקים Ouya, השעון Pebble ולאחרונה גם הקמפיין של חברת קאנוניקל למימון סמארטפון מבוסס אובונטו, שאולי לא הגיע לסכום המטרה, אבל הצליח לשבור שיא ולגייס כמעט 13 מיליון דולר. סלבה רובין, ממייסדי אינדיגוגו, האתר שפתח את המגמה, סיפר להארץ בראיון, שנערך לקראת השתתפותו בכנס גיקטיים מחר (שני), מה יכול להפוך קמפיין מימון להצלחה ולמה גם הקמפיין של הסמארטפון לינוקס אובונטו Edge לא נחשב...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#