בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

אמש באינטרנט

יש יח"צ לאחר המוות

מותג האופנה ולנטינו התנצל על שניצל את הלווייתו של פיליפ סימור הופמן כדי לקדם את עצמו. מה היה אומר רני רהב? וגם: שאריות מסוצ'י

2תגובות

דם, צפרדע, יח"צ מי שעוד התחבט בסוגייה נאלץ להודות בימים האחרונים כי אין דבר כזה פרסום רע. זאת, לאחר שהרשת הוצפה בדיווחים על שני מותגי אופנה, שניצלו את הלווייתו של השחקן פיליפ סימור הופמן כדי לקדם את עצמם. בין היתר, דווח כי חברת ההנעלה "אג" שלחה לחבריו של הופמן מגפיים, בתקווה שהם ינעלו אותם להלוויה. ללא ספק, ההזדמנות המושלמת ביותר לעטות פריט לבוש שנראה כמו גדם של קוף היא מפגש עם המוות. עוד נודע כי מערך היח"צ של בית האופנה "ולנטינו" הפיץ לתקשורת קומוניקט שבו הופיעה תמונה של השחקנית...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו