סקר: רוב הגולשים לא רוצים להיות חברים של חברות מסחריות

55% מהנשאלים בסקר שנערך בבריטניה אמרו כי נוכחות של חברות במדיה החברתית מורידה את מידת האמון שלהם בהן; רק אצל 27% זה מוביל לעלייה ברמת האמון

עודד ירון
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
עודד ירון

שווקים הם שיחות, כתבו יוצרי מניפסט קלוטריין. "המשתתפים בהם מדברים ביניהם בשפה טבעית, פתוחה, כנה, ישירה, מצחיקה ולפעמים מזעזעת. הקול האנושי הוא אמיתי כשהוא מסביר או מתלונן, מתלוצץ או רציני. אי אפשר לזייף אותו".

"רוב החברות המסחריות, לעומת זאת, יודעות לדבר רק בטון מרגיע, יבשושי וחד גוני של התכניות העיסקיות שלהם, הפרסומים שלהם וה"תודה-שהתקשרת -אנא-המתן" שלהם. אותו הטון, אותם שקרים". (למניפסט בעברית אצל חנן כהן)

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ