סוד הוויראליות |

רוצים לדעת כמה קל לגרום לכם לשתף סרטונים?

ובכן, הכינו את הממחטות, כי הרשת תנגן לכם על כל רגש אפשרי, ואתם תנגנו את זה הלאה

נטלי קיטרוף, ניו יורק טיימס
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
נטלי קיטרוף, ניו יורק טיימס

ניצן צימרמן, היה עורך ב"גוקר" (Gawker), אתר חדשות ורכילות, כשראה סרטון שנולד להיות ויראלי. אך לפני שהעלה פוסט כלשהו על כך, העורך שלו ביקש ממנו לכלול את האפילוג שהושמט על ידי רוב כלי התקשורת האחרים: החתלתול מת משאיפת עשן זמן קצר אחרי שניצל.

אך צימרמן שילם מחיר על פרסום הסיפור במלואו. "הסרטון זכה להצלחה אדירה אצל כל מי שהעלה אותו", הוא נזכר, "פרט ל'גוקר'".

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ