בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

איך תהפכו את המותג שלכם לכוכב אינסטגרם

אינסטגרם אינה רק עוד ערוץ שבו אתם יכולים להעתיק את הסטטוסים שלכם מפייסבוק. אם אתם רוצים להשתמש בה כדי לקדם את העסק שלכם, תצטרכו להשקיע

תגובות

זה לא סוד שאינסטגרם הפכה לזירת סושיאל שוקקת פעילות גם עבור משווקים, מותגים ועסקים. המאפיין הוויזואלי של הפלטפורמה מייצר עבור מותגים הזדמנויות שיווקיות מרתקות, בהנחה שאותו מותג מצליח לייצר סיפור מעניין ובעל ערך עבור העוקבים שלו. בדיוק בנקודה הזו – מותגים מתחלקים לשניים: אלו שיודעים לייצר סיפור בעל ערך סביב המותג, דרך הפקת תוכן ויזואלי עשיר, רלוונטי ועדכני, ואלה שעבורם אינסטגרם הוא רק עוד ערוץ הפצה נוסף של אותם המסרים. מבחינתם, מספיק להעלות תמונות וסרטונים קצרים, ללא תכנון מקדים וללא אסטרטגיה...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו