הבומרנג של מסע ההסברה למען החטופים

דובר צה"ל פתח בקמפיין לשחרור שלושת הנערים החטופים תחת הכותרת Bring Back Our Boys, אך הדיון בטוויטר הוסב לנושא האסירים הפלסטינים

עודד ירון
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
עודד ירון

חטיפת אייל יפרח, נפתלי פרנקל וגיל-עד שער הדהדה ברשתות החברתיות ביום שישי עוד לפני שאתרי החדשות הישראלים קיבלו אישור לפרסם את הסיפור, במה שהפך לדוגמא האחרונה לחוסר התוחלת בצווי איסור פרסום בעידן טוויטר ופייסבוק. במקביל לדיווחים, פייסבוק ובעיקר טוויטר שוב נכנסו לסיבוב חדש במלחמת התעמולה הבלתי נגמרת כשדובר צה"ל יצר את התגית #BringBackOurBoys בניסיון לעורר את דעת הקהל ולכוון את הדיון, אך נתקל בקמפיין נגדי של פעילים פרו פלסטינים.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ